loading...
علیرضا طلیسچی || Alireza Talischi
| WelCome To Alireza Talischi Fans Club |


 .. جهت استفاده از تمامی امکانات و فعالیت در تالار گفتمان لطفاً در سایت عضو شوید ..


عضویت.......................تالار گفتمان


آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
***الان حسی داری؟*** 224 5451 Melika1
دانلود آهنگ ****بگو نه **** از علیرضا طلیسچی 0 138 Melika1
عکسهای کنسرت های علیرضا طلیسچی 4 300 Melika1
✔چتــR○○M ــChaTـــرومــ 8509 88267 Melika1
اینستاگرام علیرضا. 111 3280 Melika1
دانلود آهنگ دلم پیش تو 0 157 Melika1
دانلود آهنگ ****عزیزی****از علیرضا طلیسچی 0 177 Melika1
๑۩۞۩๑ آلبوم عکس ๑۩۞۩๑ 1513 13088 Melika1
****دانلود آهنگ زخمای من**** 0 178 Melika1
توجه * توجه * توجه * آیا کسی دلش میخواد این وبسایت ادامه پیدا کنه ؟ توجه * توجه * 8 523 Melika1
♔مشاعره با شعرهای علیرضا طلیسچی ♔ 815 11464 Melika1
♫ چـی گـوش مـیکـنی ؟! ♫ 718 11804 Melika1
دانلود حضور علیرضا در***تی وی پلاس*** 0 195 Melika1
****دانلود اهنگ سیاه**** 0 146 Melika1
***دانلود آلبوم دقیقه هام*** 0 147 Melika1
♥●•٠·˙یادداشت های تلخ نویس(عاشقانه)♥●•٠·˙ 421 7203 mosafer1
♫♪♫ علیرضا طلیسچی با کدام خواننده اجرای مشترک داشته باشد ♫♪♫ 68 3164 Melika1
ღ❃ღ❃ تبریک و شادباش اعیاد ❃ღ❃ღ 42 1842 Melika1
•:اگه از دست نفر قبلی ناراحت بشی، چه جوری آدمش می کنی ؟ ... :• 654 11335 Melika1
█ FACE BOOK NeWs █ پست های علیرضا در فیس بوک... 286 11950 ssm
nima بازدید : 2387 شنبه 11 شهریور 1391 نظرات (2)



شیرین وفرهاد

توی باور نازت ازم یه یاغی ساختی

میخوام بگم عزیزم منو تو نشناختی

دوس دارم که باشم تو باور تو یک مرد

با حال التماسی نگم دوباره برگرد

هرواژه ی بی ربط اونو یادم میاره

همه میخوان بگن اون منو دوسم نداره

هرروز مثه اشکی که میخوام بارون ببینم

ولی طاقت نمیارم تو چشای توبشینم

مگه من دل نداشتم دل منو شکستی

چرا وفا نکردی به اون عهدی که بستی

تو که گذاشتی رفتی منو تو این شب سرد

با التماس دستام میگم دوباره برگرد

توی باور نازت ازم یه یاغی ساختی

میخوام بگم عزیزم منو تو نشناختی

میخوام بگم که یادت توی دلم می مونه

توی دلم سیاه نیست اینو چشات میدونه

میگن شیرین وفرهاد رفتن توی هر یاد

چون به هم نرسیدن کردن عشقو فریاد

مگه من دل نداشتم دل منو شکستی

چرا وفا نکردی به اون عهدی که بستی

چه کنم حالا بی تو حالا که تنها موندم

اینا حرفای دل بود که برات ترانه خوندم

------------------------------------------

مسافر

( خواننده : سیاوش قمصری )

خیالت راحت وآسوده باشه کسی ازرفتن توباخبرنیست

نذاشتی که یه روز خوش ببینیم دیگه چشمای من خیره به درنیست

این مسافرغریبت میره جایی که بتونه

ازتوو چشمای نازت باز یه جوری دور بمونه

من برات چی کم گذاشتم که تو اشکامو ندیدی

چه جوری اینهمه ساده از منو دلم بریدی

خیالت راحت و آسوده باشه کسی ازرفتن توباخبرنیست

نذاشتی که یه روز خوش ببینیم دیگه چشمای من خیره به درنیست

من به خاطرتو اینجام کوله بار غصه دوشم

حرفای تو وقت رفتن داره میپیچه تو گوشم

رفتی باعشق جدیدت باخودت چیاروبردی

من نشستم تک وتنها توبه روتم نیاوردی توبه روتم نیاوردی

خیالت راحت وآسوده باشه کسی ازرفتن توباخبرنیست

نذاشتی که یه روز خوش ببینیم دیگه چشمای من خیره به درنیست

-----------------------------------------

باچه رویی

( خواننده : سیاوش قمصری )

چه جوری تونستی با اینهمه خوبی بذاری بریو من تنها بمونم

هنوزعکسای قدیم یادگاریت داره میخنده رودیوارخونم

باچه رویی رفتی پیشش حرفموباورنکردی

باچه رویی این عذابو روی من پیاده کردی

دست اونوبا چه رویی پیش من گرفتی آخر

باچه رویی رفتی پیشش حرف اونوکردی باور

چطوری تونستی بعد رفتن من روی احساسی که داشتی پابذاری

باچه رویی دستامو خالی گذاشتی باچه رویی گفتی احساسی نداری

باچه رویی رفتی پیشش حرفموباورنکردی

باچه رویی این عذابو روی من پیاده کردی

دست اونوبا چه رویی پیش من گرفتی آخر

باچه رویی رفتی پیشش حرف اونوکردی باور

من که کمت نذاشته بودم واسه موندنت کنارم

چرا اینجوری یه گوشه بشینم برات ببارم

باچه رویی رفتی پیشش حرفموباورنکردی

باچه رویی این عذابو روی من پیاده کردی

دست اونوبا چه رویی پیش من گرفتی آخر

باچه رویی رفتی پیشش حرف اونوکردی باور

---------------------------------------

دوستت دارم

یه باردیگه فرصت بده نذار که تنها بمونم

نذار بازم از غافله بخاطرت جا بمونم

فکرنکنی که من بدم روی تو بست چشماشو بخت

این عشقو اسون ندارم توچنگ اوردم خیلی سخت

دوستت دارم به اون خدا به اونکه میپرستمش

عهدخودم رو باخودش بخاطرت شکستمش

حالا میخوای فدات کنم بگو به من حرفی داری

ترسیدی که یه وقت بازم تو غصه هات کم بیاری

حالا میخوای فدات کنم بگو به من حرفی داری

ترسیدی که یه وقت بازم تو غصه هات کم بیاری

نگو که خامت میکنم واسه پر اوازه شدن

نگو به من میترسم از یه باردیگه ساده شدن

میخوای بگی دوسم داری اما نمیذاره چشات

میترسی تکراری بشه تجربه ی تلخ شبات

دوستت دارم به اون خدا به اونکه میپرستمش

عهدخودم رو باخودش بخاطرت شکستمش

یه باردیگه فرصت بده نذار که تنها بمونم

نذار بازم از غافله بخاطرت جا بمونم

گفتن که دردای منو دیگه فقط تویی طبیب

منم که کامل میکنم اون تیکه ی نصفه ی سیب

------------------------------------------

وصیت نامه

وقتیکه خاکم میکنن بهش بگین پیشم نیاد

بگید که رفت مسافرت بگید شماره ای نداد

یه جور بگین که اخرش ازحرفاتون هول نکنه

طاقت ندارم ببینم به قبرمن نگاه کنه

دونه به دونه عکسامو بردارید آتیش بزنید

هرچی که خاطره دارم بریدو از بیخ بکنید

نذارید ازاسم منم یه کلمه جابمونه

نمیخوام هیچوقت تنمو توی گورم بلرزونه

برو آتیش به قلب من نزن بذار نگاهت ازیادم بره

بذار واسه همیشه قلب من چال بشه بامن کلی خاطره

برونمیخوام ببینی خونه ی من خالی شده

همدم من به جای تو ریگای پوشالی شده

اونکه میگفت میمرد برات دیدی راس راسی مرد

رفتو همه خاطره شم بخاطرت برداشتو برد

بهش بگین نشست به پات بهش بگین نیومدی

بگین هنوز دوست داره بااینکه قیدشو زدی

نشونی قبرمنو بهش ندین خوب میدونه

میاد جای همیشگی سرقرار تورودخونه

برو آتیش به قلب من نزن بذار نگاهت ازیادم بره

اخ بذار واسه همیشه قلب من چال بشه بامنوکلی خاطره

میخوام روسنگ قبرم این باشه طلوعی که خیلی غم انگیز بود

قشنگ ترین خاطره ی عمرم غروبی که خیلی دل انگیز شد

رو سنگ قبرم بنویس روزی اومد با امید اخر

ولی حالا بدرقه ی راهش داغی که موندش رو دل مادر

--------------------------------------------

نارفیق 2

خدا نصیب هیشکی نارفیق نکنه

نارفیقی مال یه دیقته داشتن

یه رفیق خوب واسم یه حسرته

من ساده رو بگو بیخود پای تو وایسادم

خداییش زمین گرمم کمته

همه میگن انقدر نفرینش نکن

یه روز دست از پا درازتر برمیگرده میاد تو خونت

اگه وقتی ولم کرد تابمیرم

اون صد سال سیام دیگه نمیخوام بمونه

اونکه حسرت یه روز خوش عاشقی رو

واسه پزدادن به اینو اون رودلم گذاشت

منت میذاشت سرم عاشق دواتیشتم

اما تو عشقش یه دل صاف و سادم نداشت

اخه بگو کاری که توکردی با این دلم

اخه دشمن خونیم با هام میکرد

بگو اخه بگو

اخه بگو گناه این دل صاب مرده چی بود

که باید گول تورو میخورد ای گربه صفت

لقمه از دهن خودش میزد میداد به تو

خودش غصه میخورد اخه بیمعرفت

بگو بعده این همه وقت که دلم هوای اون دل سنگتو داشت

ازش بد دیدی اخه بی...... !!! اخه بگو

اگه نامردی شهرته واسه ادم

دل سوزوندنات میموندش یادم

اینقدر ساده نیستم بعد خدا

اگه ساده نبودم دل به تو نمیدادم

توکه پیشونی نوشتت دورنگیه

به قول خودت ادا اطوارات از زرنگیه

اگه چشای غلط اندازتم نبود

همه میفهمیدن قلبت سنگیه

اونکه با قلب من بیچاره مهربونیشو برد

تا اونجا که میرسید به رخ عالم کشوند

یه روز صبح که چشامو واکردم دیدم

با یه نامه واسه همیشه داغشو روی دلم نشوند

موقع رفتن حتی برنگشت ببینه مردم زندم  هنوز روپا

اخه ندید ندیدو رفت

توکه بازبون چرب ونرمت من ساده رو

خام کردی کشیدی دنبال خودت تا بیکسی

تن سردمو تنها گذاشتی توغصه ها

بروبرو میخوام ببینم کجا میرسی

یه روزی برمیگردی که دل سردم دیگه عمرا باتویکی راه نمیاد

منم بدم یه نارفیق

زمین گرمم زمین گرمم زمین گرمم کمته!

-----------------------------------

دخترفراری

پشتت به کی گرمه که باز ازخونت فراری میشی

فکر کردی بیرون چه خبره طعمه ی بی پناهی میشی

از بیراهه های این شهر یکیشم به خوشبختی نمیرسه

اخرش به خودت میایو میبینی دل بیچارت تنهاوبی کسه

دخترفراری راه فرار نداری

این شهرنفرین شده پرشده ازبیماری

خلاف ملاف زیاده اما یه جو اراده

قورتت میدن درسته این روزا خیلی ساده

وامیمونی توکارت وامیمونی خیلی زود

توهمونی که حرفت حرفه مامان بابا بود

عشقت میشه رفاقت قلبت میشه فراون

میشینیو میبینی که مردی خیلی اسون

صبح تاشب پرسه زدن توکوچه ها شایسته ی نجابت دل تو نیست

فرار روغصه هات اضافه میکنه میبازی زندگیتو هرچی هستونیست

صدتا مثه تو زندونیه قفس میشن

نرسیده قربونی هوس میشن

آدمای اینجا قلب توسینه ندارن

به جای عشق روی دلت غم میذارن

دخترفراری راه فرار نداری

این شهرنفرین شده پرشده ازبیماری

خلاف ملاف زیاده اما یه جو اراده

قورتت میدن درسته این روزا خیلی ساده

وامیمونی توکارت وامیمونی خیلی زود

توهمونی که حرفت حرفه مامان بابا بود

عشقت میشه رفاقت قلبت میشه فراون

میشینیو میبینی که مردی خیلی اسون

-----------------------------------

جهنم

وقتیکه بهم جواب نه داد

شرمم اومد چشمم توچشماش افتاد

پرکشیدو رفت سوی زندگیش

نفهمید زندگیمو داده برباد

ازترسش که توی غربت نمیره

وانمود میکنه دلش اسیره

دلی که زیر پاهام لهش کرد

بهش بگین داره جون میگیره

بدش میاد جهنم میخواد بره جهنم

میرسه روزی که من به ریش اون بخندم

درد میکشه جهنم جاش نمیشه جهنم

میشینمو میپوسم شده اینجا بگندم

مگه وقتیکه قلبمو شکوندش

اومد پیشم بمونه که نموندش

دفتر خاطرات زندگیمو انداخت یه گوشه ودیگه نخوندش

توبعدش رفتی با یه بی ناموس

این من بودم واست شدم یه فانوس

بیدارشو ازخواب بد دورنگی پایان بده به این روزای کابوس

نمیمونه جهنم نمیتونه جهنم

حیف که دلم نیومد براش خالی ببندم

میخواد بیاد کنارم بهش بگین نمیشه

بگید که منت نکش قهرم باهات همیشه

میخواد بیاد کنارم بهش بگین نمیشه

بگید که منت نکش قهرم باهات همیشه

بدش میاد جهنم میخواد بره جهنم

میرسه روزی که من به ریش اون بخندم

درد میکشه جهنم جاش نمیشه جهنم

میشینمو میپوسم شده اینجا بگندم

نمیمونه جهنم نمیتونه جهنم

حیف که دلم نیومد براش خالی ببندم

میخواد بیاد کنارم بهش بگین نمیشه

بگید که منت نکش قهرم باهات همیشه

-------------------------------------

پارک ممنوع

اخه عشق تو واسه من چی بوده که بعدش دوست داشتنت چی باشه

توکه فقط یه بند ماروهی تیغیدی که اونم به قول خودت واسه نماشه

بگو روپیشونی ما چی نوشته که هرکی به پست ماخورد زود جازد

در خونه ی قلب این لطفا پارک نفرمایین

توکه سرت میرفت قولت نمریفت هیچوقت

چطو باما باشی میشی بیچاره وبدبخت

وقتی دوزارو ده شایی جیبمون بود

شما شاهی میگشتیو خیالت تخت

حالا درصد علاقتون هفتاد سی

برید قالب یکی دیگه بشید مرسی

همون درخونه ی قلب این بهتر که شما پارک نفرمایین

اگه مفت خری عادت شده واست حالا میندازم از سرت این عادت

تا که پوست کلفت نشه اون دل بیرحم تر ازخودت راحت نمیمونی یک ساعت

بذار ببینیم مزه ی نارفیقی زیر دندونای شما چه مزه ایه

حلا درقلبتون امروز واسه همیشه قفل بمون

سه روز واسه بدست اوردنت جون کندم اخه ترسیدم از دستم بری

اخه میشناختمت اگه به پات نسوزم ازدستم ممکنه بپری

حالا عین خودت تاکنم خوبه بیا بیا با خیال راحت خیلی سریع

درخونه ی قلب من اگه پارک بکنی پنچری

--------------------------------

به نام من به کام تو

انگاری سقف اسمون سوراخ شده توافتادی

چیه پشیمونی بازم که دلتو به من دادی

من میدونم که قلب تو پیش دلم امانته

تو عمق چشمای شما برقه یه جور خیانته

به نام من به کام توبسه بابا تندنرو ایست

رفیق بامرام کجاست گشتم نبود نگرد که نیست

با یه عالم دعای خیر بدرقمون کردی درک

ماموندیمو یه جاده و یه دل تاریشه ترک

مرام بیمرامیتون قسمت ما بوده همش

تیکه ی ما نیستین شما اخر اخر ته تهش

از عشق فانتزیتونم چیزی نماسید به دلم

یه چیزی اون ته دلم پس بذارید اینم بگم

تیشه به ریشم میزنی من که دلم پیش تو

حساب من با تو عزیز حالا دیگه یک به دو

دارو ندارم توبودی قید اونم دیگه زدم

میترسم از روزی که قید زندگیتو بزنم

به نام من به کام توبسه بابا تندنرو ایست

رفیق بامرام کجاست گشتم نبود نگرد که نیست

با یه عالم دعای خیر بدرقمون کردی درک

ماموندیمو یه جاده و یه دل تاریشه ترک

تیشه به ریشم میزنی من که دلم پیش تو

حساب من با تو عزیز حالا دیگه یک به دو

دارو ندارم توبودی قید اونم دیگه زدم

میترسم از روزی که قید زندگیتو بزنم

----------------------------------------

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط پرستو در تاریخ 1394/08/07 و 11:38 دقیقه ارسال شده است

عاشقانه هایم را چطور بازگو کنم
شاید ندانی در عشقت غرقم
و شاید ندانی برایت چطور مینویسم
در اوجم، اوجی که نمیدانی

این نظر توسط پرستو در تاریخ 1391/09/11 و 13:03 دقیقه ارسال شده است

سلام
مرسی که این اشعارو گذاشتین
اشعارشونم مثل صداشون قشنگه
با تشکر مرسی
شکلک

این نظر توسط معصومه در تاریخ 1391/08/26 و 10:46 دقیقه ارسال شده است

سلام ...
ممنونم بابت لیریک زیبایی که گذاشتین....من خودم از طرفدارای آهنگای این دوتا خواننده ام....به نظرم کارشون عالیه...^^
میخواستم تو وب کوچیکم لینکتون کنم...اشکالی که نداره؟؟!!شکلک
پاسخ : سلام...چه اشکالی .. خوشحالم میشیم!
در ضمن وب زیبای دارید با موضوعی خاص...تبریک میگم و موفق باشید!


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    پیشواز ایرانسل


    آمار سایت
  • کل مطالب : 113
  • کل نظرات : 740
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 2078
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 65
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 81
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 515
  • بازدید ماه : 416
  • بازدید سال : 9,359
  • بازدید کلی : 724,810